Aplikacje
Aplikacja 1
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
setlocale(LC_ALL, „Polish” );
cout << „Witaj Świecie!” << endl;
return 0;
}
Aplikacja 2
#include <iostream>
using namespace std;
int a,b ;
int main()
{
setlocale(LC_ALL, „Polish”);
cout<< „Program sumujący liczby a i b” <<endl;
cout<< „—————————-” << endl;
cout<< „Podaj liczbę a; „;
cin>>a;
cout<< „Podaj liczbę b: „;
cin>>b;
cout<< „Wynik dodawania a+b to: „;
cout<< a+b;
//program który wyświetla komunikat Witaj Świecie
//cout << „Witaj Świecie!” <<endl;
return 0;
}
Aplikacja 3
#include <iostream>
using namespace std;
int main()
{
cout << „XX……XX” << endl;
cout << „X……..X” <<endl;
cout << „X.XXXXXX.X” <<endl;
cout << „X.XXXXXX.X” << endl;
cout << „X.XXXXXX.X”<< endl;
cout << „X.XXXXXX.X” << endl;
cout << „X.XXXXXX.X”<<endl;
cout << „X.XXXXXX.X”<< endl;
cout << „X……..X” << endl;
cout << „XX……XX”<< endl;
return 0;
}
Aplikacja 4
#include <iostream>
#include <Windows.h>
using namespace std;
int main()
{
HANDLE hOut;
hOut = GetStdHandle (STD_OUTPUT_HANDLE);
SetConsoleTextAttribute ( hOut, FOREGROUND_BLUE);
setlocale (LC_ALL, „”);
cout << „XX……XX” << endl;
SetConsoleTextAttribute(hOut, FOREGROUND_GREEN);
cout << „X……..X” <<endl;
SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_RED);
cout << „X.XXXXXX.X” <<endl;
SetConsoleTextAttribute(hOut, FOREGROUND_GREEN);
cout << „X.XXXXXX.X” << endl;
SetConsoleTextAttribute ( hOut, FOREGROUND_BLUE);
cout << „X.XXXXXX.X”<< endl;
SetConsoleTextAttribute(hOut, FOREGROUND_GREEN);
cout << „X.XXXXXX.X” << endl;
SetConsoleTextAttribute(hOut, FOREGROUND_RED);
cout << „X.XXXXXX.X”<<endl;
SetConsoleTextAttribute(hOut, FOREGROUND_GREEN);
cout << „X.XXXXXX.X”<< endl;
SetConsoleTextAttribute(hOut, FOREGROUND_BLUE);
cout << „X……..X” << endl;
SetConsoleTextAttribute( hOut, FOREGROUND_RED);
cout << „XX……XX”<< endl;
return 0;
}